Merhabalar, hoşgeldiniz. Kendi evinizi yapmanız için geçici müteahhitlik belgesi almalısınız. Bunun için vergi mükellefiyeti ve benzeri evraklar gibi konular olduğundan kafalar gerçekten karışması normal. Ben de sizin sorunuzla araştırayım dedim bakın sizin için ne buldum. Umarım faydalı olur.. İyi forumlar dilerim..
YAPI MÜTEAHHİDİNİN GEÇİCİ OLMASI HALİNDE İSTENİLEN BELGELER
Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası
- Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler;
1- Tapu fotokopisi
2- Tapu Kayıt Belgesi (e-devlet'ten alınabilir.)
3- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
4- Halkbankası Bakanlık 118 kodlu Hesabına TC Kimlik No ile 850 TL yatırıldığına ait dekont aslı (Havale ve Eft işlemleri ile yatırılan ücret dekontları kabul edilmemektedir.)
5- Yetki Belgesi Başvuru Formu ([Linki görebilmek için lütfen
GİRİŞ YAPIN veya
KAYIT OLUN])
6-Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanımına ilişkin bilgilendirme doldurulacaktır.
7- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir.
8-Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası almakla ilgili ibarenin vekaletnamede olması zorunludur.
ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde ) toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.